perjantai 20. syyskuuta 2013

Epävarmuus ei ole ystäväni

Kaveri ei ole kotona. Isä toi mulle vähän lisää tavaraa tossa pari päviää sitten, mm läppärini.

Olen nyt virallisesti saanut uuden asunnon. Pääsen muuttamaan lokakuun 1. päivä. Pääsen vihdoin omaan rauhaan. En sano etteikö kaverini luona olisi ollut mukavaa asua viimeisen viikon ajan, mutta hänkin vahtii kokoajan että syön jotain.
Olemme nyt pari kertaa syöneet ulkona, jolloin olen joutunut oksentamaan ravintolan vessaan. Eilen kävimme hänen oppilaitoksellaan syömässä, ja jouduin jälleen suorittamaan saman operaation.
Kotiruokaa laittaessa sentään olemme pysyneet keittolinjalla. Osittain siksi että kaverini on kasvissyöjä, se rajoittaa aika suuresti millaista ruokaa hän laittaa.

Töitä on riittänyt sopivasti. Tänään olen vapaalla, mutta esimerkiksi eilen olin 6 tuntia töissä. Aikataulu oli sen verran hektinen etten ehtinyt edes ajatella syömistä.

En ole vieläkään lopettanut tupakointia. Olen kehittänyt jostain syystä hirveästi stressiä ja tarvisten hermosauhuja entistä useammin.
Kaverini ei omista vaakaa joten en pääse tarkistamaan painoani enää niin usein kun kun haluaisin. Kaikki haluamani luut ovat kuitenkin edelleen nähtävissä joten olen melko tyytyväinen...



Löysin eilen myös pari kuntosalia. Ajattelin liittymistä. Toisaalta, uuden asuntoni liepeillä on valtavasti hyviä ulkoilumaastoja, joten taidan vain lisätä lenkkeilyä. Ja kunhan saan polkupyöräni Tampereelle, pääsen kulkemään töihinkin pyörällä bussin sijaan.
Olen välttänyt bussissa istumista ja kävellyt aina kun mahdollista, mutta sää ei  aina ole ollut puolellani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti