tiistai 1. lokakuuta 2013

Polttaako muuttostressi kaloreita?

Sain vihdoin muutettua omaan asuntoon!

Kävin viime viikolla vanhempieni luona pakkaamassa muuttotavaroita ja siivoamassa huonettani.
Siinä siivotessa, löysin vanhan diettisuunnitelmani, noin 2-3 vuoden takaa.
Olin listannut pienelle ruutupaperin palaselle tarkkaan, mitkä ruoka-aineet oli sallittu ja mitkä ei.
Jokainen ruokailu oli myös tarkkaan aikataulutettu ja paperin alareunassa oli huomautus:
"Jos missaat aikataulun, et syö."

Kunto-ohjelmankin olin raapustanut, joka ei juuri poikkea nykyisestäni.
Ja tavoitepainon;
65kg.
Tuosta aloinkin miettiä, paljonko olen oikein painanut jos olen ajatellut että 65 kiloa on ihan ok? Painoni on ylimmillään ollut jotain 71 kiloa, joten arvelen että olen liikkunut niillä hujakoilla. Muistan etten silloin tuntenut itseäni lihavaksi mutta... En tiedä mikä muuttui, mutta nyt kun vaaka pyörii 60 kilon molemmin puolin, tunnen itseni vastenmieliseksi rasvapalloksi. Ja sitä ajatellessani, 71 kiloisena olen varmasti muistuttanut virtahepoa.

Luojan kiitos pysty jälleen itse päättämään milloin syön, mitä syön ja kuinka paljon (tai kuinka vähän).

Mahdun pitkästä aikaa koon 36 farkkuihin. Ja voin oikeastaan ilokseni todeta, että tarvitsen vyön 36 lantiofarkkujen kanssa. Voin siis turvallisesti todeta että lantioni ja takapuoleni on kaventunut!

Ah kunpa minulla olisi kokovartalopeili...



Laksatiivit pääsivät loppumaan eilen, rasvanpolttajia on vielä muutama kapseli jäljellä. Lähden siis huomenna apteekkiin hankkimaan varaston täydennystä....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti