lauantai 30. maaliskuuta 2013

Rinnasta mittaa

Heräsin torstaina, joka siis oli minulle vapaapäivä, jo kello 5. Ulkona oli vielä hämärää joten käytin tilanteen hyödykseni ja lähdin ulos hölkkälenkille. Eilen oli jalat tajuttoman kipeässä kunnossa, mutta se kaiketi kuuluu asiaan, kun en ole hetkeen käynyt hölkkäämässä.

Kaksi päivää kokonaan nestedietillä. Hyvin menee tähän asti. Aamulla tuntui hiukan ns. nälkäkipuja mutta se meni ohi kun join kupillisen kahvia. Vielä pari päivää töissä, ja sitten olen taas vapaalla pari päivää.
Menen tulevana vapaana käymään kotona vanhempien luona. Vaikkakin vanhempani eivät ole paikalla, he lähtevät viikon lomalle. Veljeni on kuitenkin läsnä, ja en ole vähään aikaan nähnyt häntä joten menen. Eikä veli nalkuta syömisestäni. Ruokailurytmimme on aina ollut täysin erilainen. Hän syö todella paljon, mutta siitä huolimatta, poistuu pöydästä ensimmäisenä. Minä puolestani olen aina syönyt pieniä annoksia ja närppinyt ruokaa niin hitaasti että istun pöydässä vielä kun kaikki muut ovat nousseet.



Haluan kapean vyötärön ja pienemmän takapuolen. Ja...
Vuosi sitten en koskaan uskonut sanovani näin mutta: Haluan pienemmät rinnat. Viime viikkojen aikana olen tullut tietoisemmaksi ja tietoisemmaksi rintojeni koosta, ja luulen että ne ovat jopa kasvaneet hieman... En halua että painoa putoaa vain vyötäröltä ja rintani jäisivät silti valtaviksi. Haluan pudottaa painoa ja polttaa rasvaa jokapuolelta!!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti