tiistai 26. maaliskuuta 2013

Pallo, virtahepo, norsu, mursu, VALAS!!!

Olen lihonut! TAAS!!
En kestä. Vyötäröni on kasvanut takaisin 70cm mittoihin...



Syytän viime viikkoa, jonka vietin ystävän luona. Kävimme useaan otteeseen ulkona syömässä, ja kokkailimme hänen asunnollaan. Enkä voinut oksentaa hänen läsnäollessaan.
Viikon kalorit kaikki vyötäröllä...

Aion siis taas paastota. Pitkään!!
Heräsin tänään aikaisin tekemään lihasharjoituksia. Kävin myös pikaisella aamulenkillä.
Juon nyt vasta kahvia. Olen muuten vähentänyt kahviannokseni kokoa. Juon nyt enää normaali kokoisen 2,5 dl kupillisen päivässä. Enkä käytä enää sokeria juuri lainkaan.
Vahvaa kahvia kannattaa muuten juoda tyhjään vatsaan, jos haluaa laihtua. Erittäin vahva kahvi ärsyttää vatsaa sen verran että ruokahalu kaikkoaa pidemmäksi aikaa.

Tupakoinnista en ole luopunut. Kukaan ystävistäni ei pidä siitä, että sauhuttelen, mutta tämä on minun elämäni, ei heidän. Tupakoin jos haluan.

Vapaapäivät ovat selkeästi pahoja. Töissä olen aina tai ainakin pystyn leikkimään niin kiireistä etten ehdi syödä. Ja kun pääsen kotiin, en enää halua syödä. Vapaapäivinä tulee aina mässäiltyä vaikkei olisi edes nälkä.

Toisaalta, en tarkaan edes muista milloin olisin viimeksi oikeasti tuntenut nälkää...
Onko se hyvä vai huono juttu?



Minulla on vaikeuksia löytää uusia thinspiration kuvia... Ehkä se myös vaikuttaa epäonnistumisteni pitkään kierteeseen...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti