tiistai 26. helmikuuta 2013

Laiha, muttei tarpeeksi laiha

62kg
62 KILOA!!

Se on vähemmän kuin olen painanut pitkään aikaan, mutten silti ole tyytyväinen.
Vielä 3 kiloa, niin olen alle 60kg.
Vielä 7 kiloa, niin olen tavoite painossani 55kg.
Vielä 10 kiloa, niin olen ehkä kyllin laiha jotta voin olla tyytyväinen itseeni.



Juttelimme töissä viime viikolla painoasioista. Työkaverit eivät halunneet uskoa että painan yli 60 kiloa. Kumpa he vain olisivat oikeassa...

Vyötäröllä on silti edelleen löysää massaa, joka ei suostu lähtemään...

Pakko laihtua!!!
Pian on jo maaliskuu ja sitten ei kestäkään enää kauaa kun alkaa bikinikausi. Ja jos edes haluan kuvitella lähteväni ensi kesänä rannalle, minun täytyy päästä alle 60 kilon rajan. Täytyy lisätä yksi ylimääräinen hölkkälenkki päivittäisiin rutiineihin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti