tiistai 28. helmikuuta 2017

Vielä hengissä.

Heippa kaikki!

Kiitos kommenteista! Olen ollut elämässä elämääni vähän aikaa ja blogin päivittäminen on jäänyt...
Olen kuitenkin yhä elossa ja yhä pro-mia / pro-ana elämäntavan kannalla.

Viime aikojen tapahtumista tärkeimmät:
- Aloitin opiskelut syksyllä, joista jäin sairaslomalle nyt keväällä
- Muutin syksyllä yhteiseen asuntoon tyttöystäväni kanssa
- Sain viikko sitten masennuslääkkeet

5 vuotta pro-ana elämätapaa ja nyt vasta se alkaa vaikuttaa läheisiini ja elämääni.
Tosiaan, masennuslääkkeet. Nykyinen tyttöystäväni on kesästä asti patistanut minua hakemaan apua syömisongelmiini (lol, "ongelmiin"...) ja nyt lopulta tänä vuonna en ole paljon opistolla käynyt joten pakosta menin lääkäriin ja minulle määrättiin miedot mielialalääkkeet ja lähete psykiatriseen hoitoon, syynä; syömishäiriö.
Silti, nyt virallisen diagnoosin saatuani, en siltikään ajattele tätä sairautena. Nyt sillä vain on virallinen nimi. (Lääkäri diagnosoi bulimia nervosa)

Yhdessä asuminen vaikeuttaa piilottelua, mutta olen toistaiseksi pärjännyt hyvin. Painoni ei ole juuri noussut. Aamulla painoin 62,3 kg.
Lääkäri ei vaikuttanut olevan huolissaan. "Olet vielä normaalipainoinen."
Normaali ei riitä minulle...

Tyttöystäväni ymmärtää huonot päiväni ja antaa minun olla rauhassa. Hänellä on omat masennuksen syynsä ja oireensa joten hulluja kaikki tyynni...

Päivän kappale:

Tämä on yksi suosikki "pro-ana kappaleista" joita kuuntelen lähes päivittäin. 
Pro-ana musiikki on minulle ollut tukena aina kun en ole päässyt katsomaan kuvia tai lukemaan vinkkejä. 

Mikäli Teitä vielä on siellä lukemassa, antakaa kuulua itsestänne. Kommenttejanne oli todella ihana lukea ja tietää etten puhu tyhjille seinille.

Think thin, my sweets! <3 

EDIT: Vyötärynympärys tällä hetkellä 66cm.

11 kommenttia:

  1. Ihanaa! Niin olen odottanut jatkoa! Hyvä että sait lääkkeet ja apua, vaikka itsekään en siihen sitä lopettaisi (laihduttamista tarkoitan, itsellänikin menossa jonkinnäköinen näännyttäminen, mutta se tuntuu jäävän stressin takia (sain kuulla kolme päivää sitten äidin syövästä)). Anoreksia/bulimia ei ole sairaus. Se on elämäntapa! Kaikkea hyvää sinulle! Ja ihan mahtavaa että tyttöystäväsi on niin ymmärtäväinen.

    Ps. Aiotko jatkaa postaamista?

    VastaaPoista
  2. Jos jatkat vielä nii haluisikko alkaa tyylii juttelee? Mää tarvii jonkinäköist sielusiskoo mut ei oikee oo löytyny. Sulla on ihana blogi!

    VastaaPoista
  3. Kunpa tulisit takas, haluisin tietää miten sulla sujuu...

    VastaaPoista
  4. Ois kiva tietää miten sulla menee nykyään :)

    VastaaPoista
  5. laihduttaako kukaan enää ollenkaan nyt vuonna 2023 marraskuussa?

    VastaaPoista